Zuid-Afrika in het vooruitzicht!

1 januari 2014

Sinds kort ben ik de gelukkige winnaar van één van de gratis studiereizen naar Zuid-Afrika! Na het afronden van 9 e-cursussen ga ik samen met 14 reisagenten en 1 Nederlandse gids van South African Tourism, op reis naar het prachtige land.

Niemand van ons is recent nog in Zuidelijk Afrika geweest. Het is dus de hoogste tijd dat er iemand van ons reisbureau eens indrukken, ervaringen en kennis opdoet, zodat we Zuid-Afrika nog beter kunnen aanbevelen aan onze klanten.

Ik ben er helemaal mee in mijn nopjes! Zuid-Afrika is een bestemming dat al heel lang op mijn lijstje van te bezoeken landen staat. Om de landschappen, de flora en fauna, de bevolking en de bezienswaardigheden is Zuid-Afrika één van mijn droombestemmingen. Nu heb ik eindelijk de kans om het met eigen ogen te zien!

Binnenkort volgt er een programma met de route en de details van wat we tijdens de reis gaan zien en doen. Hou mijn blog in de gaten en blijf op de hoogte van mijn reis! Veel plezier!