Bettine Visser

tientje84.reislogger.nl
Reisverhalen:

Over mij

Hallo! Ik ben Bettine. Ik ben op dit moment bijna 30 en ik werk ruim 10 jaar bij 't Woerkums Reisbureau in Woudrichem. Voor mijn werk maak ik regelmatig studiereizen die de hele wereld over gaan. Dit varieert van New York, de Dominicaanse Republiek, de winterse Franse Alpen tot Mexico, Ibiza&Mallorca tot IJsland. Al mijn reizen zijn tot nu toe een prachtige ervaring geweest en zij hebben mijn interesse voor de wereld en de toeristenindustrie alleen maar doen toenemen.

Over mijn reis

Mijn reizen maak ik voornamelijk vanuit het werk. Studiereizen zijn een vorm van werk en reis waarbij ik vooral op zoek ben naar ervaringen, kennis en indrukken die ik kan gebruiken tijdens het adviseren van mijn klanten.

Bezochte landen

Ik heb 18 landen (8%) bezocht:

Denemarken, Dominicaanse Republiek, Duitsland, Frankrijk, IJsland, Italië, Kroatië, Mexico, Nederland, Oostenrijk, Portugal, Spanje, Tunesië, Turkije, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zuid-Afrika, Zwitserland.